Choklad och lite lite löpning

Hej, jag lever.

Har ockuperat mammas och pappas hus i helgen. Första grejen vi gjorde var att storhandla på hälsokost. Blutsaft och nässköljare, sen är man fit for fight.

Idag har jag köpt nya springskor på adidaslagret, åkt färja över till djurgården och vart på Chokladfestival!! Vi har köpt mängder med lyxig mörk choklad och massor av praliner. Det kommer räcka i fler år... om ja inte proppar i mig allt på en gång. Har provsmakat så mycket choklad idag så jag inte ens var sugen nu efter maten...

Mamma och jag har sprungit lite också. I en halvtimme för att kolla hur pigg jag var. Det gick bra, blev sugen på MEEER! Alltså att springa mer, inte drycken mer. Haha, va kul.. inte. Imorgon ska vi hem igen, så vi hörs i hyttan.

Hejs. /Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0