dagen på ullared och kvällen med ved

Phu! vilken dag. Nog för att det va skoj, men shit va trött jag är nu. Vi gick två rundor på Gekås och jag shoppade lite smått o gott. Men jag höll mig runt 700:-.
Mina bästa fynd i dag va lätt:



gardiner i grönt, och ljuslycktan i fönstret. dålig bild men i verkligheten blev det skit bra. Passa perfekt i rummet som ju är lite thailand inspirerat (lite?) ska byta duken på bordet också mot en brun, kommer bli perfa!

Sen va det bästa köpet:


en rund jätte badrumsmatta som jag letat efter! 179 pix!

Det va mycket folk och mycket kundvagnar men det gick rätt smidigt ändå :-) men jag tycker Gekås är rätt överskattat och allt är inte billigt speciellt inte deras, ursäkta, FULA kläder. De kostar ju typ som på Gina. Sen att folk köper shampo för flera år fram har jag också svårt att förstå. Mitt shampo jag använder kostar 18:- på Gekås 17:-. LÖNT??

trött som fan kom jag iaf hem vid 16 tiden. Då va det bara till att bära ved.



så här mkt pallde vi ikväll

så här mkt har vi kvar:



kul va? men det tar vi imorgon...

Nu ska jag dricka vin o fira att jag är ledig imorgon / Maya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0