Hemlängtan

Vet ni vad? Jag har världens hemlängtan just nu. Jag har ju inte varit hemma sen midsommar. Som tur är åker jag hem nästa helg, det ska bli så skönt och komma bort lite. Men tyvärr är det ju så mycket man vill hinna med när man väl är hemma, och tiden brukar gå fruktansvärt fort. Hela lördagen går ju bort också, då vi ska in till chokladfestivalen på Nordiska museet. Träningstokiga jag vill ju gärna hinna med att springa lite med mamma, så det kanske vi kan klämma in på lördag morgon... eller vad säger du? (Jag räknar ju med att vara frisk och pigg nästa helg såklart). Tur att det inte dröjer så länge till nästa gång jag kommer igen, då är det Allt för hälsan och jag ska träna på konventet från 9-17. Hallelujah, jag är så laddad!!!

Idag tar jag det toklugnt i alla fall. Väntar på ett mail från Frida så jag kan börja göra en budget. Jag undrar om man kommer få jobba dygnet runt med eget företag? Men man måste väl testa...  

Mama I'm coming home... <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Längtar tills du kommer! Välkommen hem!

Klart vi ska springa!

Puss

2009-10-03 @ 15:06:00
Postat av: Maria

Hihi, va bra! fin bild va? jag tror vi är släkt!

2009-10-03 @ 15:07:24
Postat av: Maya

jag längtar också hem till världens bästa mamma o pappa! fy fan va jag längtar idag

2009-10-07 @ 10:18:12
Postat av: Mamma

Tänk då va mamma o pappa längtar efter världens bästa döttrar hela tiden!

2009-10-07 @ 21:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0