Komma först- typen?

http://se.running.adidas.com/ kan man göra ett test för att se vilken löpartyp man är. Jag blev "komma-först typen"! Haha. Enligt testet är mina ledord:

-utpräglad tävlingsmänniska
-vill vinna
-ute i ur och skur
-testa gränser
-vilja
-inre motivation
-klara av
-självdisciplin

Väldigt fina och kraftfulla ord! Men nja.. jag var tävlingsmänniska förr, men nu har jag ganska avslappnad attityd till prestationer. Men däremot vill jag ju gärna slå mina egna tider, men inte till vilket pris som helst. Visst kan jag gå ut och springa i ur och skur, och jag drivs av en inre motivation och har alltid haft bra självdisciplin. Men det viktigaste för mig är känslan av att springa och att må bra. Men visst vill jag väl få bra tider i loppen jag springer, och jag skulle nog aldrig nånsin bryta ett lopp hur ont jag än hade i benen. Gå in själva och gör testet och skriv sen vilken typ ni blev. Är ni också "komma- först typer"? Jag kan tänka mig att Maya är det i alla fall, hihi, hon är ju värre tävlingsmänniska än mig! /Maria

ps. jag har verkligen ingenting att göra idag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul test! Jag blev "Komma ut-typen". Den som springer för att stressa av och tänka på annat.

Puss mamma

2009-10-05 @ 18:25:39
Postat av: Maya

ska göra testet senare, men nu ska jag sova! Men jag blir nog tävlingsmännsikan,haha

2009-10-05 @ 23:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0