Kyckling

HEJ HALLÅ DÄR. jag går nu in på min 3:e lediga dag. Imorgon är det jobb igen. Så vad har jag egentligen gjort dessa dagar? Hmmm...

Städat
Vart på banken
Fått massage av Petra
Ätit lunch med Petra
Lagat massa mat
Hjälp Ted
Suttit här vid datorn
Gått promenader med zackie

typ.

Alltid innan jag ska vara ledig så tänker jag att jag ska hinna massor. Jag har ju tavlor jag måste måla klart tex. Men vad händer? Tiden bara rinner iväg och jag hinner ingenting. Jag har ändå gått upp vid 8 varje dag.

Idag ska jag iaf tömma övervåningen eftersom vi ska riva väggar i helgen. eller vi och vi, en snickare kommer och fixar det. Nu ska jag gå ut med min hund och sen ska jag äta frukost.

Så här blev Teds bil btw



Visst är loggan snygg? MaYa


Kommentarer
Postat av: MaYa

just det varför heter inlägget "kyckling"? för att jag ätit så mkt kyckling de senaste dagarna att jag aldrig mer vill se det där j-a djuret!

2009-10-09 @ 08:32:40
Postat av: sabina

vi ska också riva väggarna i helgen :D yes, ullared blir toppen!

2009-10-09 @ 11:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0