Lågt blodtryck

Dagen idag:

- Vårdcentralen. Jag har lågt blodtryck (inte konstigt att jag känner mig svimfärdig då och då). EKG var bra. Tagit massor med tester. Blodvärdet har skjutit i höjden till 131, så problemet verkar inte ligga där. För jag är fortfarande tröttare än trötter.

- En timmes skogspromenad. Tur att jag har Tindra så jag måste motionera.

- 30 minuters poweryoga från min Casall dvd steg 2 med fokus på styrka.

- Brödbak. Mitt favvobröd med bara nyttigheter. Står i ugnen nu och sprider en ljuvlig doft.

- Nu ska jag läsa nya Fitness Magazine och fantisera om all rolig träning jag ska utföra nån dag nån gång.

- Ikväll blir det mumsig kycklingrätt á la Edvin och något glas vin. Och lite choklad kanske, till Idol. 

- Inget kaffe har slunkit ner idag. Jag är inte ens sugen. Dricker litervis med grönt te.

Ps. Just nu mår jag helt okej, men humörsvängningarna kommer och går, så ringer du mig ikväll Maya kanske jag är ledsen igen. Vill bara påpeka att jag inte är det hela tiden. Just nu är jag glad och positiv.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0