Löpning 54:34

Nu är det bara att köra! Tror jag... snorig och dann är jag, men pigg i huvudet för en gångs skull.

Höstluften är så jäkla härlig, frisk och lagom temperatur att springa i. Och att solen skiner gör ju inte saken värre. Nu har jag ätit lunch och just nu sitter jag med kaffe och en ruta mörk kvalitetschoklad. Jag sa att jag inte skulle äta choklad på en vecka efter i lördags. Men en ruta om dagen till kaffet gör nog bara gott. Choklad är hälsa! Och riktigt bra, mörk choklad behöver man inte äta mycket av. Kommer aldrig mer köpa annat än kvaliteee!

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med min bok. Det kom en ny på posten idag, och jag är inte klar med den förra.. så nu får jag öka lite innan böckerna ligger på hög. Mysmåndag... fast sen ska jag iväg och massera! Med träningsvärk i armarna :)

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0