Megahuvudvärk botas bäst med frisk luft och yoga

Nu är jag hemma i min egen lägenhet igen! Efter 3 timmar i bil hade jag den västa huvudvärk jag vart med om (nästan). Men efter lunch, en halv kopp kaffe (jag ska skära ner på kaffet, försöker dricka te istället) med en ruta mörk chilichoklad, en timmes skogspromenad med Tindra och 40 minuters yoga så är den nästan borta. 

Hade fått en ny fin träningsdagbok i posten när jag kom hem. Än så länge är den bara fylld med promenad och yoga, men förhoppningsvis ska den kunna fyllas med annat snart... men jag håller ut ett tag till. Så länge jag kan röra mig lite varje dag så är jag glad i kropp och själ. Nu ska jag mysa resten av dagen... med te, mysig musik, mellis, medicinering (kanske inte så mysigt) och film ikväll med älsklingen. /Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0