Nu är jag hos mamma och pappa igen

Jag tar nog lite bloggpaus ett tag, tills allt är bra igen. Just nu har jag en liten positiv stund, så då är det okej att skriva. Men jag vill inte skriva när jag är negativ, det ska vara en positiv blogg! Men jag har fått mig en timmes promenad och frisk luft idag i alla fall. Ska försöka gå så mycket jag orkar varje dag tills jag blir mitt vanliga jag igen.

Jag tycker jag är en ganska hälsosam person. Men nu har jag fått tänka om lite, försöker att bara fokusera på att må bra nu och strunta i allt annat en stund. Jag har en tendens att oroa mig väldigt mycket. Men jag försöker sluta och istället sova mycket, vila, slappna av och äta bra och vettigt (fast tycker att jag oftast gör det). Mamma tror att jag är utbränd. Själv har jag ingen bättre förklaring, men undrar hur jag skulle ha lyckats bli det när jag trodde jag mådde bra?? Jaja, det blir nog fler prover och snart ett besök hos kinesiologen. Senast på lördag ska jag vara tillbaka hos min älskling och äta 4 rätterslunch med hans familj. Tills dess ska jag ta hand om mig själv. Tindra är vid min sida hela tiden, och det är nog tur... för hon gör mig alltid gladare! /Maria

Älskade familj!!! Ni är så bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0