osis

måste berätta en rolig sak (jag tyckte det va sjukt roligt, men jag gillar ironi)

I morse när jag satt på toa tog jag det sista på toarullen. Såklart glömde jag fylla på med en ny. När det va dags nästa gång gjorde jag det jag skulle göra och kom på att pappret är slut. Jag sträcker mig mot skåpet där vi förvarar rullarna - men även det är tomt. Jag utbrister "va faaan" och tittar uppgivet ner i golvet. När jag tittar upp igen möts jag av detta:



ja osis kan man säga. HAHAHA jag började asgarva för mig själv. det va så klockrent! OSIS

sen skakade jag, reste mig och gick. HAHAHA /Maya

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är då för rolig du!!!

2009-10-07 @ 21:05:45
Postat av: Petra

det var nog nära det torraste jag läst detta året ;) haha men jag skrattade :D. puss

2009-10-07 @ 21:19:02
Postat av: sabina

hah. så jävla bra!

2009-10-07 @ 21:26:16
Postat av: Maria

hahaha, sjukt kul. vi har nog dålig humor i generna.

2009-10-07 @ 23:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0