PANIK PÅ RÖRAN

emellanåt får jag panik. Det är så stökigt här hemma alltid. Det spelar som jag sagt innan inget som helst roll hur ofta och hur mkt jag städar det blir likadant på en gång. För att ni ska förstå mig ska jag nu visa:


BEVIS 1


kontoret med alla j-a papper överallt...

BEVIS 2:


HUNDHÅR! ÖVERALLT!! damsuger och damsuger och damsuger och damsuger....

BEVIS 3:


byggröra. vilket leder oss till:

BEVIS 4:


alla kläder överallt! vi rev gaderoberna och nu ser det u så här.

okej jag har fler bevis men det kan räcka så här. Men nu tänker ni ju såklart: "varför gör hon inget åt det istället för att lägga sin energi på att gnälla om det?" JO SVAR: jag gör något åt det men det blir likadant igen på en gång! nu ger jag upp. om jag en dag inte dyker upp på jobb så vet ni varför. Jag ligger förmodligen begravd i en hög av skit.

maya

Kommentarer
Postat av: Hanna

men lilla söta Maya=)det blir ju så då man renoverar,och då kvittar det hur mycket du fixar och donar.När saker och ting börjar falla påplats så ska du se det känns bättre=)tänk så fint det blir när allt blir fädigt?;)

sköt om dig massor

kram kram

2009-10-26 @ 10:02:35
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: Petra

haha.. även om detta kanske var ett inlägg i ren desperation, var det faktiskt lite roligt :) du är söt när du "gnäller" PUSS



ps.. vad säger de, hellre lite skit i hörnorna än ett Rent helvete.. ds. =)

2009-10-26 @ 20:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0