Sjukrapport

Jag vet vad det är för fel på mig. Jag har parasiter i tunntarmen. Har vetat detta ett tag, men inte riktigt fattat och tagit till mig det.. förns mamma och jag satt och läste om symptomen igår. Och allting stämmer. Framförallt mina magproblem. Så från och med idag börjar jag med att bara inta flytande föda.. så gott det går. Inget kött, inga mjölkprodukter, inget vete, inget socker, ingen alkohol, inget kaffe för mig framöver. Man måste göra vad man kan för att hjälpa sin kropp. Massor av vatten och te kommer intas tillsammas med frukt- och grönsaksjuicer, soppor och smoothies. Lunchen idag tror jag får bli avokado-banan-bär mix.

Så här kan de små rackarna se ut. Kanske lite too much information, men jag behöver lite medlidande.


Kommentarer
Postat av: Maya

de ser inte ut som de trevligaste typerna direkt. Men skönt att du vet vad det är och att det finns något att göra åt det. Jag får väl kanske börja tro mer på kinesiologi lite mer nu då,... men det låter så konstigt. Men det är super att du tror på det så mkt. Tro gör ju jätte mkt för kroppen. om du verkligen tror att du ska bli friskt så är chanserna mkt större en om du inte gör det. PUSS

2009-10-31 @ 10:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0