söndag, en vecka äldre, en vecka klokare??

och vad har hänt denna vecka? inte så mycket, Ted har gått ner 15 kg och fått ett sexpack sa han precis.
men han skoja bara. han har bara sugit i sig 6 groggar. själv har jag löst klimatförändringsproblmen, funnit botemedel mot HIV, fixat fred i afganistan...osv osv. eller hur va det nu?

Sen har vi blivit en vägg fattigare. nu har vi ett stort vardagsrum. skulle kunnat lagt in en bild men jag ORKAR INTE lyfta mitt FETA arsle mer idag.

jojo jag tror minsan jag börjat tappa det helt. Konstigt i denna crazy värld...

och hoppas rättvisan segrar tillslut. det gör den förr eller senare. MaYa


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du e för jävla go maya. Det e allt jag ville säga!

Och ja!, rättvisan segrar alltid i slutändan, vad annars!

2009-10-12 @ 12:41:08
URL: http://cherryplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0