Tisdag: Gym

Ingen aerobics igår, jag tog mig en extra vilodag och hade myskväll med älskling. Matmaraton på tv4, Halv 8 hos mig, Cook-a-long och Matakuten... vi gillar mat här hemma.

Nu kom jag precis från gymet. Har fortfarande förkyld-känsla i kroppen.. men har varken haft feber eller ont i halsen, så nu tänker jag inte låta lite snor stoppa mig. Det blev 7 övningar: axlar, rygg, biceps och ben. Nu är jag skönt trött och fortsätter ignorera snoret. Ikväll blir det jympa!

Förresten förstår jag folk som blir deprimerade av att vara arbetslösa. Jag jobbar extremt lite just nu. Och det gör att jag går runt med en ständig oro i kroppen. Inte särskilt sunt. Om jag inte hade hund och älskade att träna så vet jag inte hur jag skulle få tiden att gå... /Maria

Nu kommer hundbilder från imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0