Torsdag: Gym!

Kom precis hem efter ett grymt gympass. Jag har kommit igång nu, har inte riktigt gillat gymet sen jag slutade med handboll. Men nu har jag kommit på vad som gör mig motiverad. Att ha bestämt innan vilka övningar man ska göra och ha med sig ett papper med dem. Jag har klippt ut tre olika program med vardera 5 övningar ur Fitness magazine, och då går det som på räls.. nästan som att ha en PT som säger åt en vad man ska göra. Körde två av programmen, tog en timme precis. Jag var där i rätt tid också, var själv nästan hela tiden... men när jag gick började det bli fullt med folk (världens minsta gym, så är det 7 personer där blir det trångt). Jaja.. nu dusch!
/Maria


Det verkar inte behövas vikarier just nu... så jag tränar istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0