Träningsplanering v.41

Jag var påväg att gå till gymet, men tog en dusch istället... hihi. Känner mig inte på topp ännu, försöker lyssna på kroppen, men jag vet inte vad jag ska hitta på när jag varken jobbar eller tränar!? Vad ska man göra egentligen? Åt lite lunch precis, så ska väl smälta den... snart får den sällskap av en kopp kaffe tror jag. Sen kanske jag känner mig piggare och kan gå på lite aerobics?? Snälla då! Planeringen den här veckan, med antagandet att jag är frisk, ser ut så här...

Måndag (idag): Aerobics + några övn. i gymet (vi får se hur det blir idag, kroppen får vila om den behöver)
Tisdag: Löpning + mitt jympapass
Onsdag: Gym (Min bästa Théres kommer och hälsar på, så kvällen är uppbokad med massa tjejsnack och lite vin)
Torsdag: Russian circle
Fredag: Löpning med mamma!!
Lördag: Vila och Chokladfestival!
Söndag: Jag håller i Cirkelträning (kanske blir lite gym om jag bara står vid sidan av och tittar)

Jag är nästan säker på att det inte kommer bli såhär mycket med tanke på min låga energinivå just nu. Men jag kör det jag orkar, för att det är så himla KUL! Det är i alla fall skönt att det är ny vecka med nya möjligheter! /Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0