Ush och blä

Nej, gymet var ingen bra idé imorse. Kändes bra när jag var där... men nu mår jag rätt pissigt igen. Så nu har jag ställt in jympan och planerar att krypa ner under filten i soffan resten av kvällen.

Har i alla fall vart och hämtat gymhandskar som jag beställt. Nu blir jag ännu mer träningssugen, men är nog bara att inse att jag får vila den här veckan... Jaja, suget blir ju desto större om man ligger hemma och laddar. (Nu låter jag positiv, men det är jag knappast.. ringde nyss till mamma och grät ut, tack mamma för att du orkar lyssna på mitt tjat). Bläää..... /Maria


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är det mammor är till för! Finns alltid här för dig och din syster! Puss på er båda två!

2009-10-06 @ 18:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0