vilken j-a dag!

Regn, rusk, blöt hund och stökigt. Men det är inte det enda. Efter en blöt promenad med Zackie kommer jag hem och upptäcker att elen slutat fungera. Ut i regnet till proppskåpet. ska byta en propp men fumlig som jag är tappar jag "behållaren" i marken som går i tusen bitar! Får inte tag på Ted så jag ringer Micki som ju är elektriker, han ber mig köra hem till Petra och låna en sån av dom. Jag hämtar mini nycklarna och ska köra när jag ser att det är väldigt lite bensin kvar och ted har mitt preem-kort. Så jag springer in igen (i spöregn) för att hämta nycklar till volvon. Ut igen och startar bilen då kommer felmedelande upp att jag måste stanna motorn och fylla på kylarvätska!! VA FAN! in igen och tar minin iaf. Stannar hos Teds föräldrar först och Kay är hemma så han hittar en "behållare" och följer med tillbaka. Vi får igång elen men typ 2 min efter att Kay gått igen så slutar den fungera...AHHAHHAHAH! Då visar det sig att det är utebelysningen som spökar. så vi får kapa sladdarna till dom för att elen inne ska funka igen.

Kl va väl 12 innan jag fick i mig frukost. 

Nu har jag städat hela huset och snart tvättat all tvätt. Ikväll kommer Tim (Teds lillebror) hit. Annars blir det en lugn helg.

Bye / Maya


Kommentarer
Postat av: Maria

gud vilket kaos!

2009-10-16 @ 13:57:56
Postat av: Petra

du duktig flicka :D, jag hade bölat halvvägs... mest för att jag inte hade mat i magen på så lång tid.... maya, inte va dum mot magen ;)



pusssss

2009-10-16 @ 14:04:36
Postat av: Maya

j ajag hann inte riktigt tänka på att jag va hungrig :-)

2009-10-16 @ 17:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0