Vintertid

shiit va 2009 går undan. de sägs att ju äldre man blir ju fortare går det. så sant. När man va liten va ett sommarlov en hel evighet. nu hinenr sommaren passera obemärkt.

Vi vill så gärna åka till thailand i februari men hur? Jag längtar ihjäl mig efter värmen. Jag är så blek att jag knappt känner igen mig själv. Dessutom är det så många vänner som ska åka, Anna och Mattias, Andreas och Camilla, Kalle, Jojje och Anja... massa massa goa människor. Jag VILL VILL VILL. Men hur?

Nu ska jag snart jobba. Igår va jag helt slutkörd efter jobb. Lönehelg och mkt folk, varmt och stimmigt. Man blir grymt trött av att vara super trevlig i en sån miljö i massa timmar. VA helt slut när jag kom hem. Mitt tålamod va på noll. Efter 2 glas vin va jag däckad. Men sen började roast (den amerikanska versionen) fan va roligt det va. va tvungen att hålla ögonen öppna.

hej hej Maya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0