13 timmars sömn

Jag tror jag är lite trött. Har sovit 13 timmar inatt. Jag somnade vid 8-tiden när jag hade pratat med mamma igår. Gick upp 7 för att gå ut med Tindra, åt frukost med Edvin innan dom både åkte hem till honom (han ska repa med sitt band, och jag kände att det kunde va skönt att vara hundfri en dag). Så jag gick och la mig igen kl 8 och sov till klockan var 10. 13 timmar... och jag skulle nog kunna sova mer. Det var nog vad jag behövde. Nu är den stora frågan om jag ska jobba imorgon eftermiddag? Det är inget kontorsjobb direkt, utan ska massera. Klarar jag det utan att snora ner kunderna? Hmm... /Maria

Sömning... när vi lånade Zackie i vintras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0