21:16 i spöregn sen påhittad hemmasnickrad jympa

Ja jag vet vad dom säger,"det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder " eller nått sånt MEN i sånt här skyfall undrar jag om det verkligen gör det? jag hann springa i 21 min sen va jag så blöt att det inte gick mer. jag hade tom vatten i öronen, innanför hörlurarna. min t-shirt va så tung av allt vatten att det gjorde ont i ryggen.
Men envis som jag är kan jag ju inte ge upp helt efter bara 20 min. Så jag satte på JÄTTE hög musik och körde min eget 40min jympapass med mycket fridans, armhävningar, sit-ups osv. jag ä faktiskt helt slut nu. det va riktigt kul. jag släppte loss totalt. hahah skönt för själen också.

tyvärr syns det inte hut blöt jag är. men det fanns inte ett tygstycke på hela mig som inte va genomvått. / maya

 <---------------detta är inget jämfört med när jag sprang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0