34:44 med frukosten i halsen

Jag va så sugen på en långrunda och oftast när jag är det så blir det inge bra. Det kliade i hela kroppen imorse när jag vaknade för att jag längtade ut i spåret. men så tog jag zackie på en långrunda och när jag kom tillbaka va jag vrålhungrig. Åt frukost och sen satte jag mig framför datorn och väntade... på att maten skulle sjunka ner alltså. MEN - jag har alltid haft stora problem med att springa/träna för nära inpå och borde av erfarenhet veta att 1 timme inte räcker. Efter ett varv i skogen satt frukosten i halsen- va nära på att komma upp helt men jag svalde. urk. Blev alltså ingen långrunda utan en lagom runda på 6,2 km. aja.

Hade gjort en skit bra låtlista att springa till men inte ens den hjälpte:

Dangerous 4:06 Kardinal Offishall & Akon 
Battlefield 4:01 Jordin Sparks 
Let It Rock 3:51 Kevin Rudolf & Lil Wayne 
(Rock) Superstar 4:36 Cypress Hill 
Dancing the Whole Way Home 2:50 Miss Li 
Sexy B***h (feat. Akon) 3:16 David Guetta 
Closer 3:55 Ne-Yo Closer
Hysteria 3:47 Muse  
Lose Yourself 5:20 Eminem 
Shot You Down 6:51 Audio Bullys & Nancy Sinatra  
We Sweat Blood 2:58 Danko Jones 
Metallica - Load - 01 Ain´t My Bich 5:04 Metallica 
Let the Drummer Kick It (Citizen Cope Cover) 4:10 Skinny Beats Scream 
Jag är en vampyr 4:18 Markus Krunegård 
Lightning Crashes 5:25 Live 
with every heartbeat with klee 4:13 Robyn
I Gotta Feeling 4:49 Black Eyed Peas 
Use Somebody 3:51 Kings of Leon 
Don`t Cha (feat. Busta Rhymes) 4:32 The Pussycat Dolls
When You Were Young 3:40 The Killers 
be mine 3:26 Robyn 
Two-Timing Touch And Broken Bones 2:01 the hives
Sweet Emotion 4:34 Aerosmith 
Would? 3:43 Alice In Chains 
Black City 2:35 Mustasch 
Knock You Down (feat. Kanye West & Ne-Yo) 5:26 Keri Hilson
It Pays To Belong 3:54 The Embassy 
Mother 3:25 Danzig 

BÄTTRE LYCKA NÄSTA GÅNG. Nu ska jag snart köra till Malmö på tjejmiddag hos Malin. Ser fram emot kvällen jätte mkt. Det va SJUKT länge sen jag va på tjejmiddag.

Puss Puss och Kram Kram och gulli gull



första rundan på länge som jag behövde långärmat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0