47:37

en skön runda som avslutning på en skön dag. 7 varv i skogen = 8,4 km. Började dagen med en långis med zackie på ca 45min. efter det blev det biltvätt, en riktig genomkörare både på in- och utsidan. Har tvättat mina fälgar med diskborste så nu är de skinande rena (nästan..)

Efter det kom Petra förbi. Blev ännu en lång promenad med zackie. Efter det fikade vi på äggmackor och kaffe. sen det bästa på hela dagen MASSAGE! Petra går en massage utbildning och får öva hur mycket hon vill på mig :-)

När Petra kört hem gick jag ut o sprang och här sitter jag nu svettig och oljig från massagen. dags för en dusch?

 <----svettig Maya efter en runda i skogen



skinande ren!

 


Kommentarer
Postat av: Maria

maysan vet du inte att man ska ta det lugnt efter massage?? hihi...

2009-09-10 @ 21:05:59
Postat av: Anonym

sugen på att tvätta min med ? ;)

2009-09-10 @ 21:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0