52:52 minuter med lite draghjälp

Hej hopp, idag är jag pigg och stark igen... såklart! Behövde bara vila upp mig lite. Har just kommit hem från ett löppass med Tindra. Jag testade att ha henne kopplad i selen, med kopplet runt min midja, och det funkade rätt bra. Hon fattar inte riktigt att hon ska dra mig, men i slutet gick det bättre. Tror det ska finnas att köpa selar som man själv kan ha på sig och sätta kopplet i. Det vore helt perfekt... är det någon som vet vart man kan köpa det?

Nu blir det snart brunch med älsklingen som inte stigit ur sängen än. Han kom hem 3 inatt efter att ha festat i Örebro. Själv gick jag upp halv 8 imorse, hihi. Kram på er /Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0