8 deltagare!!

På mitt jympapass alltså. Det får jag vara helnöjd med.

Jag är så glad att jag även kommit igång lite i gymet. Körde några övningar innan passet, 5 stycken bara, vilket räcker gott och väl. Det går snabbt och är effektivt. Och det är nästan aldrig nå folk där, vilket jag tycker är skönt. Om ni tycker att jag toktränar nuförtiden, så oroa er inte, jag gör det för att jag tycker att det är skitkul! Och jag äter som en häst, så det har inget med vikt att göra, jag är helt nöjd med mig själv. Jag vill bara vara stark (och orka springa marathon såklart) och en vältränad PT i framtiden. För jag ska tamejtusan bli det, ska bara leta fram alla 10-tusentals kronor det kostar. Puss å kram, nu ska jag ha en trevlig Idol-kväll. /Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0