Aerobics

Hej hå, jag fortsätter gå på passen som erbjuds här. Aerobicspasset var inte så jobbigt (kanske för att jag inte riktigt hängde med..?), men svettig blev man ändå. Lite styrka i slutet och sen cyklade jag hem på min fina röda cykel. Nu vill ha mat men jag tror Edvin kommer vara seg idag. Får väl småäta lite eller nått...

Imorgon kör jag jympa igen och hoppas på fler än 8 deltagare som förra gången... Men först ska jag upp igen och jobba med the old ones. Hade bokat en lerinpackning i Hälsopraktiken, men jag fick jobba istället. Får tänka på pengarna...

/Maria

Min nya skinnjacka & Tindra på dagens skogspromenad


Kommentarer
Postat av: maya

snygg! är det h&m?

2009-09-22 @ 09:39:26
Postat av: Maria

japp det är H&M

2009-09-22 @ 16:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0