ajajaj

I natt har jag haft ont i magen. Vaknade av smärtan. hämtade min värmedyna och råkade somna med den - vaknade av att det va blött i sängen, av svett såklart. mysigt. nää. det gör fortfarande ont men har tagit värktabletter nu så jag ska nog överleva dagen.
Jag skulle verkligen vilja träna nu. blir så avundsjuk på dig Maria!
Snart ska jag iväg till jobb, stänger idag så det blir en sen kväll. Är väl hemma vid 21.00 igen. sen öppnar jag imorgon kl 9,00.
jobb jobb jobb - härligt. Fick lön idag - jippie. betalade räkningarna - not so jippie. nu har jag bara lite pengar kvar :-(

dessa jävla räkningar! varje månad kommer det någon som man inte alls räknat med, typ anticimex trygghetsavtals faktura på 1000 spänn. eller elräkningen! fy fan va dyrt det är med el! jag blir så trött!

 


Kommentarer
Postat av: Maria

ush jag vill inte ha ett hus.

2009-09-25 @ 10:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0