att inte få träna

gör mig knäpp. Nu tror jag att jag är tjock, ful och äcklig. Mitt förstånd säger att det inte alls är så men det känns så. Jag tittar på bilderna från helgen och tänker MEN HERREGUD ser jag ut så där? varför har ingen sagt något? Gett mig en vink om att jag blivit tjock. Jag känner mig plufsig, ofräsch och allmänt äcklig. Att jag dessutom blöder gör ju inte saken bättre. Jag duschar och duschar men känner mig inte ren.
Känslan när jag inte får träna påminner mig om att jag kanske inte är helt "frisk" trots allt. Hur ska jag klara 2 veckor till?  

ser jag verkligen ut så? rund som en boll i ansiktet? pluffsig och uppblåst? bilden är snodd från kerstins blogg.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vet att du inte tror på din gamla mamma men du är så otroligt vacker och inte alls ful och äcklig. Det är bara en känsla man får när man inte får röra på sig som man är van vid. Du är finast i världen, så det så!!! Puss

2009-09-29 @ 17:51:44
Postat av: Maria

Men älskade syster, du är ju finast i hela världen!! Om du tycker att jag är smal, så lovar jag dig att du också är det!! Jag är ju försjutton större än dig (och det är helt okej för mig). Vi är ju båda superfina förstår du väl! Jag har också mina dåliga dagar (eller ibland minuter). Men rankar man vad som är viktigast i livet så är ju "vara smal" trots allt hanska långt ner på listan. Även om att gilla sig själv kommer högt, men det handlar ju om så många andra saker än utseende. Och du är ju en fantastisk människa, det kan du väl tro på när dte kommer från den som alltid sett upp till dig!!

2009-09-29 @ 18:45:18
Postat av: sabina

sluuuuta! Du är så perfekt Maya :)

2009-09-29 @ 23:26:00
Postat av: Malin

Sluta tramsa Maya du är jätte fin! Jag hade varit glad om jag såg ut som dig=) sköt om dig! Puss och kram från Malmö...ps när flyttar ni hit??

2009-09-30 @ 08:03:27
Postat av: Hanna

inte den bästa bilden och jag lovar och svär att det är en fel vikel på dig.du ser inte ut så "live" jag lovar.!Det är inget jag säger bara utan jag är ärlig=)

men du får väl ta promenader?det är ju alltid givande och då får man frisk luft på köpet=)

sköt om dig

kram

2009-09-30 @ 10:03:32
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: maya

tack alla det värmer! idag känne jag mig okej igen, men som sagt man har sina dagar...

2009-09-30 @ 19:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0