Cirkelträning utan deltagare

Åhh jag blir så ledsen!! Skulle äntligen få instruera något annat än jympa idag, nämligen cirkelträning. Jag var jätteladdad, cyklade upp en stund innan så jag hann köra några övningar i gymmet. Sen började jag plocka fram alla redskap (hantlar, mattor, bänkar och skivstänger) 25 minuter innan passet skulle börja. Körde igenom alla övningar själv så jag hade koll... men... nej... ingen kom!! Jag blir så trött på det här folktomma stället ibland. Ge mig ett jobb på ett gym där folk faktiskt kommer och tränar!! Jaja... jag hade ju plockat fram allt, så jag körde igenom passet själv. Och passade på att fota lite larviga bilder i spegeln. Bättre lycka imorgon på jympan (ska köra både mån och tis den här veckan).




Kommentarer
Postat av: maya

fan va trist! hade jag bott närmre så hade jag kommit det vet du!!puss

2009-09-28 @ 09:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0