Drömveckan

Min förkylning vill inte ge sig, så det ser mörkt ut att kunna träna denna vecka. Och kanske inte heller nästa. Men jag deppar inte ihop för det. Jag har istället ägnat mig åt att skriva upp varenda träningspass jag ska genomföra den här hösten. Och det hinner nog bli en hel del! Så jag kommer vara superladdad när jag väl blir frisk. Jag räknar inte med att kunna träna nästa vecka, men veckan efter ska jag nog vara fit for fight. Och den veckan kommer i såna fall se ut såhär:

Måndag: Aerobics + Russian Circle
Tisdag: Medeljympa
Onsdag: Step + Funktionell styrketräning
Torsdag: Löpning
Fredag: Vila
Lördag: Löpning
Söndag: Cirkelträning

Det är alltså så drömveckan ser ut. Löpningen får bli så lång jag känner för, har snart inte sprungit på en månad så det kanske blir 5 minuters pass.. vad vet jag. Fredagar har jag utsett till vilodagar, inte ett enda pass på en fredag under hösten. Har även skrivit ner decembers marathonträning, men den kommer vi till sen. GUD så sugen jag är. Och gode gud låt mig åtminstone kunna köra jympa på tisdag! PLEASE!

Vill träna, bli såhär glad och krama mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0