En solig kreativ dag med mor och far här nu

Började dagen med långrunda m zackie. frukost och lite youtube. efter det blev jag sjukt sugen på att måla. eller rättare sagt kladda!! jag har alltid älskat att kladda med färg, lera och annat dylikt. På bilden i skolan fick jag börja plocka undan en halvtimme innan alla andra eftersom jag vid slutet av lektionerna hade färg och annat överallt. Iaf här är dagens resultat:


satt ute i det fina vädret och "kladdade" Härligt med sol!



så här såg de ut först!

Nu är mamma och pappa här för att leta sommarstuga. ikväll ska vi äta god mat och dricka vin! mysigt mysigt. Sen ska jag lägga mig på min nya spikmatta som mamma hade med som present. ska bli intresant...

hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är så duktig Maya! Varför blev jag ingen kreativ lillasyster? Hmm...

Hoppas ni får en trevlig kväll, är superavis.. vill också vara med! får nöja mig med att snora i min egen soffa. puss på er!!

2009-09-11 @ 15:19:12
Postat av: Maria & Edvin

Vi gillar dina tavlor Maya, dom skulle passa i vårat sovrum!! Får man lägga ett bud??

2009-09-11 @ 18:18:11
Postat av: Mamma

Vi önskar verkligen att du Maria skulle vara med oss här i Skåne! Saknar dig!

Puss mamma

2009-09-12 @ 08:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0