Feeling

Wow fick grym feeling på jympan idag. Tror jag skrek mig lite hes. Var hela 7 (haha) personer med idag, men tre var nya och dom var verkligen med på noterna. Dom kom fram efteråt och berömde passet och musiken. Det värmde i hjärtat. Dom flesta brukar bara gå därifrån, och då vet man ju inte om passet uppskattades eller inte. Alltid bra att få lite positiv eller konstruktiv kritik.

Jag vet att det låter pretto, men kom ihåg att det är insidan som räknad. Träning för mig är inte samma sak som att hålla sig smal. Det som gör att jag älskar träning är känslan av kraft, energi och mycket, mycket glädje och frihet. Att man håller sig i form är ett stort plus såklart, men inte det viktigaste. (jag kan även erkänna att jag har massor av komplex ibland, men det går oftast över fort när jag tänker på andra saker som gör mig glad och lycklig... typ MAT).

Puss och kram och kärlek /Maria


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va kul att det går så bra! Du är ju så duktig så det är inte klokt! Och precis som din syster, finast i världen!

Puss

2009-09-29 @ 20:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0