GRATIS KLÄDER

ni glömmer väl inte att bli medlemmar på

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=182143

Samla poäng och få presentkort på H&M, Stadium, Nelly.com
Jag har redan över 100 poäng på några dagar och man ska ha 400 för att få sitt första presentkort.


Glömde berätta att det faktiskt hände en speciell grej igår på min helt vanliga tisdag. på jobb va det en gammal dam som föll ihop i provrummet. Jag och praktikant-sandra fick hoppa in som vårdare där ett tag. Hennes ben blev som gele. Det va rätt så läbbigt. Men efter ett tag fick tanten krafterna tillbaka och stapplade ut ur butiken på egen hand.

Nu måste jag gå ut med min vovve sen blir det jobb / MAYA

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0