Gym på kvällskvisten

Inte mycket som blir som man planerat här. Skulle kört russian circle idag igen, men med 2 deltagare tyckte instruktören att vi skulle gå in i gymmet istället. Så där var vi i typ 1,5 timme. Blev mycket prat och lite verkstad. Gick igenom teknik och sånt. Men lite fick vi gjort i alla fall, och känner redan av träningsvärk. Kom alldeles nyss hem, gick ut en snabbis med Tindra och slängde mig in duschen. Nu sitter jag med kvällsmål i form av banan, keso, nötter och torkad frukt. Sen kommer jag sova gott. /Maria


Kommentarer
Postat av: maya

så duktig du är, jag vill också! när du flyttar hit då får du dra me mig på alla konstigheter du hittar på. för visst ska ni väl flytta hit? PÖSS

2009-09-25 @ 09:07:47
Postat av: Maria

ja men det är klart. jag längtar efter att ha dig som riktig träningskompis!! jag ska bara hitta drömjobbet i skåne så kommer jag som ett skott. puss!

2009-09-25 @ 09:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0