Imorgon är en annan dag

Jag har bestämt mig för att vara frisk imorgon. Så är det bara. För nu är det en ny vecka med nya möjligheter, och jag tänker då inte ligga i sängen och må dåligt. Men än är det en stund kvar av söndagen, så jag ligger i soffan och kollar på LA Ink och sedan är det London Ink. Och så saknar jag mina älsklingar. Trodde jag skulle tycka att det va skönt att vara ensam, men det är faktiskt väldigt tråkigt...

/Maria

Har du sett den här Maya? om man googlar efter påfågeltatueringar? Den är superfin! Det är något sådant jag tänkt mig... den ska stå för att jag alltid kommer vara vacker, precis som påfågeln, både på utsidan och insidan. Den ska få påminna mig om det.

Kommentarer
Postat av: maya

jag MÅSTE göra påfågeln snart!! åhh va jag vill ha en sån!

2009-09-14 @ 09:09:42
Postat av: Maria

jag me... hahaha

2009-09-14 @ 10:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0