ingen motivation idag

borde springa idag men motivationen är borta. Jag har ätit som en häst hela helgen och ska opereras på onsdag så jag borde verkligen passa på! vet ju inte när jag kan springa igen. Det är ingen allvarlig operation, ska inte behöva vara sjukskriven men man vet ju inte en då.

jag känner mig sugen på annan träning nu, typ spinning. Men det är ju så in i helvete dyrt! Det är det som är det bästa med löpning - det är gratis!

Ska snart köra till jobb, ska bara dricka upp mitt kaffe och byta om. Fast jag har hur mkt kläder som helst känns det alltid som jag inte har något att ha på mig. Varför är det alltid så? dålig fantasi?

 <--- jag är rödhårig!! SHIIIT.

Kommentarer
Postat av: Hanna

det är alltid så att man aldrig har något att ta på sig fast hela garderoben är full;)du är inte ensam om det och jag sj brukar ta fotto på de olika outfits så man kommer ihåg kombinationen=)

syns sen på jobb

kram kram

2009-09-21 @ 10:18:00
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: Sara Larsson

Vad fiiiin du blev i det roda haret Maya=) skiit snyggt!!! Kram Sara

2009-09-21 @ 14:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0