Jympa

Jag vill bara säga... FYFAN VAD BRA DET GICK!!!! Jag är så full av adrenalin och endorfiner just nu att det känns som jag svävar. Måste säga att det blev mitt bästa, och jobbigaste, pass hittills och jag hade SJUKT kul. Jag har inte riktigt sett mig själv som instruktör förrens nu tror jag. Har nog känt mig lite som en bluff. Men inte längre... känner mig självklar i min roll, och JAG ÄLSKAR DET! Nu är jag såååå peppad att satsa på min dröm att jobba med träning, jag är bäst!!!

Nu försöker jag lugna ner mig och hinna få i mig mat innan jag ska massera. Får ta fram överskottsenergin någonstans ifrån.

Puss och kram från en lycklig Maria :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt Maria! Äntligen förstår du vilken kapacitet du har, du är grym! Puss mamma

2009-09-15 @ 19:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0