Klädstreck

Hej hej jag är trött idag. Fast jag mår fint ändå. Har vart i tvättstugan och slängt in ett lass och sen blir det städning av lägenheten. Det var väldigt kul igår, nästan som gamla tider när man var ny student här och allt var spännande. Så här såg det ut vid våran station, klädstrecket... ja mamma, var ni lika tokiga i Uppsala? Eller antagligen ännu värre...



Jag satt mest och tittade på och skrattade åt alla. Sen dansade jag en massa på puben och idag vaknade jag av sendrag i vaden, AJ! Har alldeles ont i fötterna och benen nu, och vaden känns som en enda knöl. Hörs senare idag när jag fått mina nya instruktörskläder, så ska ni få se dem! /Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0