Korthårig och lycklig

Jag har haft en riktigt bra dag! Gick och tog en glass och satte mig för mig själv i solen, innan det var dags för frisörbesök. Där spenderade jag två timmar... resultatet blev kort, och supersnyggt (enligt mig då). Nu blev jag helt slut och ska nog slänga mig soffan och vänta på middag och Idol.

Förresten utvecklades min idé när jag klippte mig, pratade starta- eget med Frida (frisören), och hennes pappa äger en ledig lokal som är till uthyrning här. Den skulle passa för massage enligt henne... så hon skulle ta reda på hyran, och själv ska jag läsa på om f-skatt och sånt. Allt har ju faktiskt gått som på räls för mig sen jag flyttade hit... hittade likasinnade själar, gick en skitrolig utbildning, hittade min stora kärlek (numera sambo), skaffade världens bästa hund och fick jobb som gett mig nya erfarenheter (och lite pengar). Så magkänslan säger att även detta skulle gå bra om jag vågade satsa! Blir ju i alla fall en erfarenhet rikare... Fortsättning följer helt enkelt. /Maria

Vit chokladglass(!!) och min nya frisyr!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Supersnygg!!!

Det är en bra idé och det är helt rätt att man måste våga prova. Puss

2009-09-30 @ 18:43:50
Postat av: Maya

klart du ska prova det. du kan alltid fråga ted ju om f-skatt o sånt. Och så fin du e i håret puss

2009-10-01 @ 08:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0