lagom trött på saker

men allt jag tänker skriva om det är: JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVVVVVVVVVVVVLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAA SKIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTT AAAAAAAAAATTTTTT  DEEEEEEEEEEEETTTTTTTTT FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRRR VAAAAAAAA SÅÅÅÅÅÅÅ HHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRRRRR!

oki, så ingen mer energi på det hela.

iaf har helgen varit fylld av jobb, lönehelg med kassarekord och grymt mkt folk. I lördags va det middag hos kerstin på jobb och det va lägesen jag skrattade så mycket. Fy fan va goa ni är tjejer, sån tur att jag lärt känna er och att det va just ni som också fick jobben på Gina.
Vi åt och drack (mer än va som va tänkt eftersom vi körde alla möjliga roliga, skumma lekar) sen blev det utgång.
Nu ska jag berätta på ett ungefär hur ekonomisk maya är. halv ett ringer Teds pappa och frågar om jag vill att han kör mig hem. Nej säger jag det blir för tidigt, jag ska med ut en liten stund iaf (skulle ju öppna dagen efter). vi går in på stället, jag betalar 100kr går till gaderoben. det är mkt folk, varmt trångt och plötsligt blir jag trött. så jag bestämmer mig för att åka hem. Nu är kl ett. Maya tar taxi hem istället för 500kr. SÅ BRÄNNER DU 600 HELT I ONÖDAN. suck. jag är SÄMST.

Men iaf va det en super kväll så tack tjejer för att ni är ni och att ni håller humöret uppe!

jag och Kerstin



sabina och sara




kerstin och Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0