Lördag: Shopping

Igår var en riktigt trevlig kväll med gott vin, trevligt sällskap, mys med Lina framför Idol (medan pojkarna satt i köket och pratade öl). Maten var kanongod och jag riktigt njöt av fredagen.



Idag var vi uppe tidigt, och stack iväg till Marieberg där Edvin shoppade kläder och jag shoppade på Ikea. Lunchade även där och avslutade med en cheesecake till kaffet. Supermysig lördag med min älskling helt enkelt.



Avslutade på H&M inne i Örebro där jag hittade en skinnjacka till hösten. Har tänkt köpa en länge nu, och denna var billig (skinnimmitation), och dessutom fick jag 100 kr rabatt. Men mer kläder än så blev det inte för min del. Nu ska jag ut i solen och springa. Puss på er /Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0