Maria, du kan bli precis vad som helst...

Jag lovar dig! Allt handlar om tålamod, självförtroende och lite lite ödet.

Imorgon ska jag få massage av Petra! underbart, nu har jag både en syster (som ifs väldigt sällan masserar mig) och en vän som kan konsten.

Jag är så sjukt trött. Jag ska kolla idol nu sen somnar jag nog rätt fort efter det.



god natt. bjuder på lite dylan idag igen: 

I got mixed up confusion
Man, it's a-killin' me

Well, there's too many people
And they're all too hard to please

Well, my hat's in my hand
Babe, I'm walkin' down the line

An' I'm lookin' for a woman
Whose head's mixed up like mine

Well, my head's full of questions
My temp'rature's risin' fast

Well, I'm lookin' for some answers
But I don't know who to ask

But I'm walkin' and wonderin'
And my poor feet don't ever stop

Seein' my reflection
I'm hung over, hung down, hung up!


Kommentarer
Postat av: Maria

ja det är klart jag kan!! det tror jag stenhårt på, men ibland vore det bekvämt att "nöja sig".. men det ska jag inte.

2009-09-10 @ 11:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0