Nästa Anna Skipper..? Eller inte.

Idag bestämde jag mig för att vara ledig. Kunde ha fått jobba ikväll, men jag valde att tacka nej så jag kan träna istället. Sån är jag. Haha. Det verkar inte vara brist på jobb i alla fall, vikariepoolen ringer mig varje dag. Jag kan säkert få jobba resten av veckan.

Det var inte det jag skulle skriva om. Utan om att jag idag har en "försöka-förverkliga-mina-drömmar-dag". Känner att jag inte bara kan gå och vänta på att få det som jag vill, jag måste göra någonting. Även om det är bara är nått litet steg på vägen. Så jag har anmält mig till kostrådgivarutbildningen som startar i januari. Och skickat mail och tiggt jobb på gym i Örebro. Så nu känner jag mig lite nöjd med dagen ändå... och så ska jag snart iväg och träna! jippiiie.
/Maria

Blir jag en bra kostrådgivare tro? Jag blir då ingen Anna Skipper i alla fall. Jag ska vara en ödmjuk rådgivare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0