Nollning

Det blev ingen fest igår. Så gör ett nytt försök ikväll. Jag har tagit helg nu, är ledig idag, imorgon och förmodligen fredag. Helg mitt i veckan alltså. Det var länge sen jag hade en riktig helg nu. Ikväll blir det i alla fall nollning för nya studenterna. De får gå runt i lag i Grythyttan och tävla i olika grenar (och dricka en massa alkohol, ja ni vet hur det är). Jag ska hjälpa till och hålla i en station tillsammans med Lina. Det ska bli skoj. Det värsta är att jag lär missa finalen i So you think you can dance, men Maya har ju redan avslöjat vinnaren... så det är okej.

Träningsmässigt en lugn dag. Inget löpsug än så länge. Promenerar tills det kommer tillbaka. Blev en timme på förmiddagen, så jag känner mig rätt nöjd. Sen blev det pannkakor till lunch. GOTT!


Så här såg jag ut efter våran nollning för två år sen. Sminket är borta och jag har mjöl i hela håret. Men lycklig var jag nog. Jag och Edvin var i samma grupp, och jag var nog redan kär. Tänk så bra det kan bli ibland. /Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0