Nu kör vi!

Vaknade av mig själv 06.50 och var helt säker på att telefonen skulle ringa och jag skulle få flyga upp och gå och jobba. Låg och väntade, men nej, det ringde inte. Lite tröttsamt att aldrig veta, men men.

Igår var en lugn arbetskväll. Bara 3 av mina 4 gäster dök upp, men trots det har jag träningsvärk idag. Otränad? Ja. Men det ska det bli ändring på från och med idag. Jag ska ha mitt första jympapass, ÄNTLIGEN! Ska gå dit lite tidigare och öva en gång till innan det är dags på riktigt. Efter det ska jag hem och massera två personer, så lite kommer jag tjäna idag i alla fall!!

På jobbet


Jag funderar på att anmäla mig till Kostrådgivareutbildningen som startar i Stockholm den 7 januari. Den är på torsdagkvällar och lördagar varannan vecka. Så då skulle jag kunna bo hos er mor och far, torsdag-söndag och sen åka tillbaka hit i veckorna. Jag är trött på att bara tjata om mina drömmar, jag vill förverkliga dom, och det känns som ett steg på vägen i alla fall. För nu vet jag verkligen vad jag vill.

Förresten är det svinkallt här idag, vad har ni andra för väder? Det var tjock dimma imorse när jag va ute, och kändes nästan som minusgrader. Nu har solen kikat fram i alla fall, så det kan nog bli en fin höstdag. Tur det, för jag ska ut på låååånga promenader idag.

/Maria


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är alltid välkommen att bo här hemma, det vet du!

Puss mor o far

2009-09-15 @ 19:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0