Nytt utseende

Har ändrat utseende på bloggen lite. Hihi.. jag är inte bra på det så det där var allt jag kunde åstadkomma.

Vi äter lyxfredagsmiddag ikväll: mackor och te. Det är sjukstuga här nu, har smittat Edvin också. Så sen blir det mer glass. Fast min magsäck har krympt, eller så har jag världens sämsta matsmältning när jag inte rör på mig, för jag blir proppmätt på en gång. Ush. Jag brukar ju kunna äta hur mycket som helst i vanliga fall. Ser fram emot kvällens Idol, tycker de hittat många bra redan, känns som att det är mer musikaliska och riktigt tanlangfulla personer med, och inte bara snygga kommersiella popsnören. Mariette och Jon är mina favoriter hittills. Puss o kram /Maria

Kommentarer
Postat av: maya

hmm.. girlpower?? maria jag är inte jätte nöjd med designen. haha. men du försökte iaf PUSS

2009-09-11 @ 19:25:43
Postat av: maria

haha hittade inget bättre, men jag kan ändra ;)

2009-09-11 @ 19:40:35
Postat av: maria

Vad sägs om massa buddhor då?? :)

2009-09-11 @ 19:46:42
Postat av: maya

en liten sak bara - varför är texten så liten?

2009-09-16 @ 14:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0