psykiskt slut, 40:46

även för mig har det blivit en höstrunda idag. började med att jag fick en fluga i ögat, efter ett tag fick jag grymt ont i magen, men jag höll ut och det blev iaf 7,2 km på 40.46.

jag känner mig slutkörd efter denna veckas början. det har varit mkt nu. Jag och ted har knappt hunnit prata med varandra. jag känner mig psykiskt slutkörd, eller kanske tom. jag känner ingenting idag. ingen glädje, ingen ilska - ingenting. jag känner mig bara tom. tom tom tom. eko eko eko.

Jag behöver en helg med mina 2 bästa vänner - så va passande att de kommer hit just i helgen! Alexandra och Marielle - så skönt det ska bli att ha er här i några dagar. Ni känner mig ju bäst, och de som känner en bäst är de man vill ha omkring si när man mår kass. Därför va det också väldigt skönt att ha mor o far här i helgen. Skönt också att Ted kommer hem tidigt idag så vi hinner prata och umgås.

Jag har köpt ny färg idag så nu ska jag måla klart mina tavlor (har ju typ 5 på gång samtidigt) men det är svårt att skapa när man känner sig tom. hur målar man tomhet?



en slutkörd maya efter löprundan.

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh vad kul du hitta mig=)glad

Du ser lite trött ut efter rundan men det känns väl fantastiskt att springa väl?Jag gjorde det mycket då innan jag blev sjuk.Sprang varje dag 7km,otroligt givande för kropp och själ=)

samtidigt vill jag passa på att tacka för enormt för ditt stöd och jag behövde verkligen en kram just då.Kram kram

2009-09-16 @ 15:38:29
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: Mamma

Förstår att du känner dig tom och slutkörd efter allt som varit, men jag vill bara säga att vi är så stolta över dig, du är en så otroligt fin människa med otroligt mycket empati och förståelse för andra människors problem och svagheter. Vilken bra uppfostran du måste fått (hi hi)! Var stolt och glad över dig själv, du är unik! ÄLSKAR DIG!

Puss mamma

2009-09-16 @ 17:12:40
Postat av: maya

tack mamma, va söt du är.

2009-09-16 @ 19:34:51
Postat av: Hanna

nå blir helt rörd att läsa vad din mamma skrev=)första gången jag såg dig så kan jag medela att jag trivdes direkt i ditt sällskap.Man märker verkligen hur snäll och go du är och det är inte många som är som du Maya,tänk på det att du faktiskt är unik;)

jag kommer imorron=)Känner mig bättre och vill verkligen jobba,för min sits blir knappast bättre,så man får ju "gilla" läget;)

vi syns imorron på jobb=)sov så gott.kram

2009-09-16 @ 19:55:08
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas Alex och Marre får dig att må bättre!! jag skickar lite kärlek genom datorn till dig i alla fall!!

2009-09-16 @ 23:42:06
Postat av: Petra

Inga ord är överflådiga här, du är verkligen en sån underbar människa som det skrivs, otroligt vacker både på in och utsidan. Empati, ödmjukhet och eldig i ett jättefint paket :) , ha en mysig helg med dina vänner så får du komma in till stan nästa vecka för en ordentlig massage!



puss

2009-09-17 @ 08:53:50
Postat av: Anonym

alltså nu blir jag rörd! så fina ord! Puss på er alla söta ni!

2009-09-17 @ 19:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0