rolig lördag och trött söndag

Tjejmiddagen va mkt trevlig och maten va super. Blev några glas vin, gött. Idag är jag lite seg, inte pga vinet mer pga av sömnen. sov inge bra inatt alls. brukar sova som en stock på Anna o Mattes soffa men kanske va det för att ted inte låg där brevid mig.
Innan jag körde hem från malmö körde jag in på ÖB och Maxi och fyndade lite. Blev massa schampo och sånt som är billigt o bra på ÖB.
Hemma igen och jag har städat och plockat o sånt trist. Nu ska jag laga mat. det blir något med falukorv iaf, vet ej vad. Intressant va?

imorgon blir det jobb (yes yes yes, ej ironi jag älskar ju mitt jobb) och P-möte på kvällen. Kanske hinner klämma in en löprunda mellan- hoppas. Jag känner att jag behöver öka passen nu. Det börjar bli dags att pressa sig själv lite till.

/ Maya

Jag kan inte sova utan dig mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0