Sjuk

Som vanligt den här tiden på året blir jag sjuk. Så har det varit i flera flera år nu, en gång om året när hösten kommer blir jag sjuk i typ 2 veckor. Och sen är jag frisk resten av året. Tror inte det är något svin i alla fall, har mest väldigt ont i halsen men jag ligger inte helt däckad. Blev alltså inget jobb idag, kanske inte blir något nästa vecka heller. Det blir nog ont om pengar i oktober, men jag överlever nog. Någon jympa på tisdag lär det inte heller bli, men men... det kommer fler veckor.

Igår kände jag mig rätt hängig, men följde ändå med över till våra grannar på sushimiddag. Blev lite piggare när jag fick annat och tänka på, och när jag fick mysa med deras 10 veckors Jack Russell valp. Titta så underbart söt hon är. /Maria



Jag och Lisbeth

Kommentarer
Postat av: Mamma

Guuud så söt!!!

2009-09-05 @ 13:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0