Träningsvärk

Idag har jag sån träningsvärk att jag knappt kan sätta mig på toaletten, haha! Märks att det var ett tag sen jag tränade. Men det gör inget, jag har längtat efter träningsvärk.. då vet man att man lever.

Ska strax iväg och jobba några timmar med gamlingarna, och ikväll blir det premiär för mig att gå på Russian Circle. Det ser jag fram emot... får träna bort värken helt enkelt. Har ätit en stor frukost nu, för man vet aldrig om man får tid att äta nått på jobbet. Igår kväll fick jag slänga i mig middagen, hade gjort en couscous-sallad, ingen bra snabbmat... tog tid att äta! Så idag har jag äggmackor istället- går förhoppningsvis snabbare att stoppa i sig.

Ha en bra torsdag, det ska jag ha!! /Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0